Power Plate inspiration på Womens Wellness

Power Plate träning är bättre och har större effekt än du tror!

Många människor som bara tränar på Power Plate är nöjda med sina resultat. Vi rekommenderar dock att kombinera med någon form av konditionsträning.  Kom ihåg att Power Plate kan användas i samband med många andra träningsformer och ett flertal träningsredskap.
power plate på Womens Wellness gym i Uppsala

Inspirationsvecka på Womens Wellness 14-18 mars

Du som ej provat att träna på Power Plate kan vara med på våra introduktionspass så att du kan börja direkt. För dig som har tränat på Power Plate ett tag kan du vara med på inspirerande gruppträningspass på Power Plate så att du kan känna och förstå hur du ska ta träningen vidare.

Fördelar med att träna på en Power Plate är bland annat:

  • Snabba pass på ca 15 min för hela kroppen

  • Oändliga mängder av program med olika syften

  • Återhämtning för musklerna

Det finns mer än hundratusentals Power Plate användare runt om i hela världen, som har tränat på maskinen under många år. Med så utbredd träning och inga rapporterade negativa effekter visar på en mycket säker träningsform. Men som med all form av aktivitet så bör man anpassa sin träning efter sina fysiska förutsättningar.

 

När:

14-18 mars. Se schemat för varje anläggning för exakta tider.

Var:

Intro och pass på Kungsgatan och Vattholmavägen. Endast intro på Bolandcity

Hur:

Titta i respektive schema och anmäl dig själv därigenom. Är du icke medlem och nyfiken så kan du maila info@womenswellness.se eller klicka på blåa knappen nedan så hjälper vi dig.

Lämna en kommentar